Основні завдання на функції центру

Центр документації є структурним підрозділом Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (К-ПНУ), що забезпечує реєстрацію, облік, організацію документообігу службових документів, зберігання документаційного фонду до передавання для архівного зберігання.

У своїй роботі Центр документації керується:

  • законом України «Про інформацію»;
    • законом «Про доступ до публічної інформації»;
    • законом «Про звернення громадян»;
  • законом «Про захист персональних даних»;
  • законом «Про Національний архівний фонд та архівні установи»;
  • нормативно-правовими актами Верховної Ради України;
  • постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання документування управлінської діяльності»;
  • нормативними документами Міністерства освіти і науки України та Державної архівної служби України;
    • національними стандартами у сфері архівної справи та діловодства;
  • наказами ректора Університету;
  • Статутом та правилами внутрішнього розпорядку Університету;
  • Положенням про Центр документації;
  • Інструкцією з діловодства К-ПНУ.

Основні завдання Центру документації:

  • розроблення в К-ПНУ єдиного порядку документування управлінської інформації та роботи з документами незалежно від форми їх створення;
  • розроблення номенклатури справ К-ПНУ;
  • реєстрація та облік документів;
  • надання методичної допомоги та контроль за дотриманням установленого порядку роботи з електронними документами в структурних підрозділах К-ПНУ;
  • організація документообігу, формування справ, Їх зберігання та підготовка для передавання на архівне зберігання;
  • впровадження та контроль за дотриманням структурними підрозділами К-ПНУ вимог Інструкції з діловодства в Камянець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка (нова редакція) та національних стандартів;
  • проведення регулярних перевірок стану діловодства в структурних підрозділах К-ПНУ;
  • використання системи електронного документообігу, ведення та актуалізація електронних довідників К_ПНУ;
  • дотримання вимог до підготовки електронних і паперових документів та організація роботи з ними;
  • контроль за станом збереження документаційного фонду К-ПНУ в електронній формі та користування ними;
  • інформаційна взаємодія з органами виконавчої влади та іншими державними установами через систему взаємодії;
  • розроблення типових маршрутів проходження документів у К-ПНУ;
  • перевірка правильності відомостей, внесених до реєстраційно-моніторингової картки електронного документообігу за зведенною номенклатурою справ К-ПНУ, та уточнення цих відомостей за експертизою цінності електронного документа;
  • забезпечення формування, оформлення та збереження документів архівног фонду К-ПНУ;
  • Контроль за якістю підготовки та оформленням документів, підготовлених структурними підрозділами К-ПНУ.